پایپ ایران

پایپ ایران تولید کننده لوله پلی اتیلن تک جداره آبرسانی، گاز رسانی در سایزهای مختلف میباشد.

پایپ ایران

پایپ ایران تولید کننده لوله پلی اتیلن تک جداره آبرسانی، گاز رسانی در سایزهای مختلف میباشد.

  • ۰
  • ۰

 مزایای لوله های کاروگیت پلی اتیلنی HDPE

به دلیل وجود کربن سیاه در لوله های کاروگیت نور مستقیم آفتاب  تاثیری بر لوله ها نخواهد داشت.

لوله های  HDPEبه دلیل خاصیت ارتجاعی قابلیت اتصال بیرون از ترانشه را دارند که موجب راحتی و صرفه جویی در هزینه ها و نصب می شود.

لوله های HDPE  طول عمر حداقل 50 سال و گارانتی 1000 ساله در برابر پوسیدگی دارند.

امکانات تولید لوله های HDPE   به راحتی به مکان دیگری منتقل می شود که در هزینه های حمل و نقل لوله ها در پروژه های بزرگ خط لوله صرفه جویی بزرگی خواهد بود.

لوله پلی اتیلن دوجداره مطابق با استانداردهای جهانی مانند DIN 16961 ،  EN 155 ، TS 12132  تولید می شود

لوله های HDPE قابل استفاده برای تکنیک های مختلف جوشکاری و اتصالات است که علاوه برنصب و راه اندازی سریع موجب کاهش هزینه ها نیز می شود.

لوله های HDPE   می توانند خود را با شکل زمین آداپته کنند.

لوله کاروگیت جزء لوله های انعطاف پذیر محسوب می­گردد. لوله های انعطاف پذیر، لوله ­هایی می­باشند که تحت اثر بارهای وارده دچار تغییر شکل می شوند. برخی از استانداردها، لوله هایی را که قابلیت تغییر شکل بیش از  % 2 و بدون ترک خوردگی را دارا می­باشند بعنوان لوله­ های انعطاف پذیر تعریف می­نمایند.

توان تحمل بار لوله کاروگیت به شکل چشمگیری بوسیله اجرای لایه های خاک  (مطابق ضوابط فنی) در اطراف لوله افزایش می­یابد. نیروهای وارده به لوله کاروگیت از طریق دیواره­های جانبی به خاک اطراف منتقل می­شود. مقاومت خاک اطراف لوله کاروگیت به شکل  منفعل از تغییر شکل بیشتر لوله کاروگیت جلوگیری و همچنین نیروهای قائم را تحمل می­نماید. میزان این مقاومت بستگی به نوع مصالح و چگونگی اجرای لایه پوشا دارد. اجرای لایه مستحکم تردر اطراف لوله کاروگیت ، تغییر شکل کمتر را در پی خواهد داشت. به این تعامل بین لوله کاروگیت و لایه اطراف آن سیستم خاک- لوله اطلاق می شود.

از تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت لوله کاروگیت نرخ مواد پلی اتیلن است که تاثیر زیادی بر قیمت لوله کاروگیت دارد، همچنین نوع و میزان مواد مصرفی به کار گرفته شده طی مراحل تولید بر قیمت لوله کاروگیت تاثیر می گذارد. محل تولید لوله ها نیز بر قیمت تاثیرگذار است که محصولات ارائه شده در کارخانه لوله کاروگیت پایپ ایران در بهترین محل ممکن و طبق استانداردهای تعیین شده تولید و عرضه می گردند

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • پایپ پایپ ایران